Cenu aptauja iepirkumam „Degvielas piegāde SIA “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi” vajadzībām”
Publicēts: 16.04.2024.
Pasūtītājs
SIA “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi”
Piedāvājumu iesniegšana
līdz 2023. gada 30.aprīlim plkst. 10:00
Pasūtītāja nosaukums | Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi” |
Juridiskā adrese | Daugavas iela 43, Pļaviņas, Aizkraukles novads, Latvija, LV-5120 |
Piegādes adreses | Daugavas iela 43, Pļaviņas, Aizkraukles novads, Latvija, LV-5120 |
Nod. maksātāja reģ. Nr. | 48703000457 |
Kontaktpersona | Santa Zālīte, SIA “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi”, valdes locekle, tālr.+37120245505, e-pasts: info@plavinukomunalie.lv |
Cenu aptaujas nosaukums | “Degvielas piegāde SIA “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi” vajadzībām” |
Cenu aptaujas ID numurs | PKP 2024/05 |
Iepirkuma metode | Cenu aptauja |
CPV kods | 09132000-3 |
Cenu aptaujas mērķis – degvielas piegāde SIA “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi” saimnieciskās darbības vajadzībām, saskaņā ar iepirkuma specifikācijas noteiktajām prasībām.
Pretendents ir fiziska persona, juridiska persona, personālsabiedrība vai piegādātāju apvienība, kas iesniegusi piedāvājumu.
Pretendents drīkst iesniegt tikai vienu piedāvājuma variantu.
Pasūtītājs slēdz līgumu ar Pretendentu, kurš atbilst Cenu aptaujā noteiktajām prasībām un profesionālajām spējām, un ir iesniedzis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu.
Ieinteresētās personas piedāvājumus var iesniegt līdz 2024. gada 30.aprīlim plkst.10:00, sūtot to skenētā veidā vai parakstītu ar drošu elektronisko parakstu uz e-pastu info@plavinukomunalie.lv . Pasūtītājs nodrošina iesniegto piedāvājumu konfidencialitāti līdz iesniegšanas termiņa beigām.
Prasības attiecībā uz Pretendenta atbilstību
Pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai kurā ir tā faktiskā atrašanās vieta, nav nodokļu parādi, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 euro.
Pretendents ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši normatīvo aktu prasībām.