Cenu aptauja iepirkumam “Daudzdzīvokļu dzīvojamo māju tehniskās apsekošanas atzinuma izstrādāšana”

Publicēts: 16.05.2025.

Pasūtītājs

SIA “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi”

Piedāvājumu iesniegšana

līdz 2025.gada 30.maijs, plkst.: 10:00.

Pasūtītāja nosaukums Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi”

Juridiskā adrese Daugavas iela 43, Pļaviņas, Aizkraukles novads, Latvija, LV-5120

Nod. maksātāja reģ. nr. 48703000457

Kontaktpersona Santa Zālīte, SIA “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi”, valdes locekle, tālr.+37120245505, e-pasts: info@plavinukomunalie.lv

Iepirkuma nosaukums “Daudzdzīvokļu dzīvojamo māju tehniskās apsekošanas atzinuma izstrādāšana”

Iepirkuma ID numurs PlavinuKP 2025/03

Iepirkuma metode Cenu aptauja

CPV kods 71631300-3 (ēku tehniskās pārbaudes pakalpojumi).

Cenu aptaujas mērķis – Daudzdzīvokļu dzīvojamo māju tehniskās apsekošanas atzinuma izstrādāšana saskaņā ar iepirkuma specifikācijas noteiktajām prasībām.

Pretendents ir fiziska persona, juridiska persona, personālsabiedrība vai piegādātāju apvienība, kas iesniegusi piedāvājumu.

Pretendents drīkst iesniegt tikai vienu piedāvājuma variantu.

Pasūtītājs slēdz līgumu ar Pretendentu, kurš atbilst Cenu aptaujas noteiktajām prasībām un profesionālajām spējām, un ir iesniedzis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu.

Ieinteresētās personas piedāvājumus var iesniegt līdz 2025. gada 30.maijam plkst.10:00, sūtot to skenētā veidā vai parakstītu ar drošu elektronisko parakstu uz e-pastu info@plavinukomunalie.lv . Pasūtītājs nodrošina iesniegto piedāvājumu konfidencialitāti līdz iesniegšanas termiņa beigām.

Prasības attiecībā uz Pretendenta atbilstību

Pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai kurā ir tā faktiskā atrašanās vieta, nav nodokļu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz EUR 150.00.

Pretendents ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši normatīvo aktu un nolikuma prasībām