Cenu aptauja “Apdrošināšanas pakalpojumi”
Publicēts: 01.04.2025.
Pasūtītājs: SIA “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi”
Piedāvājumu iesniegšana līdz 2025. gada 15.aprīlim plkst. 10:00
Pasūtītāja nosaukums: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi”
Juridiskā adrese: Daugavas iela 43, Pļaviņas, Aizkraukles novads, Latvija, LV-5120
Piegādes adrese: Daugavas iela 43, Pļaviņas, Aizkraukles novads, Latvija, LV-5120
Nod. maksātāja reģ. nr.: 48703000457
Kontaktpersona: Santa Zālīte, SIA “Pļaviņu Komunālie pakalpojumi”, valdes locekle, tālr.+37120245505, e-pasts: info@plavinukomunalie.lv
Cenu aptaujas nosaukums: ”SIA ”Pļaviņu Komunālie pakalpojumi” darbinieku veselības apdrošināšana”
Cenu aptaujas ID numurs: PlavinuKP 2025/2
Iepirkuma metode: Cenu aptauja
CPV kods 66512200-4, apdrošināšanas pakalpojumi.
Cenu aptaujas mērķis – ”SIA ”Pļaviņu Komunālie pakalpojumi” darbinieku veselības apdrošināšana, saskaņā ar iepirkuma specifikācijas noteiktajām prasībām.
Pretendents ir fiziska persona, juridiska persona, personālsabiedrība vai piegādātāju apvienība, kas iesniegusi piedāvājumu.
Pretendents drīkst iesniegt tikai vienu piedāvājuma variantu.
Pasūtītājs slēdz līgumu ar Pretendentu, kurš atbilst Cenu aptaujā noteiktajām prasībām un profesionālajām spējām, un ir iesniedzis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu.
Ieinteresētās personas piedāvājumus var iesniegt līdz 2025. gada 15.aprīļa plkst.10:00, sūtot to skenētā veidā vai parakstītu ar drošu elektronisko parakstu uz e-pastu info@plavinukomunalie.lv . Pasūtītājs nodrošina iesniegto piedāvājumu konfidencialitāti līdz iesniegšanas termiņa beigām.
Prasības attiecībā uz Pretendenta atbilstību
Pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai kurā ir tā faktiskā atrašanās vieta, nav nodokļu parādi, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 euro.
Pretendents ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši normatīvo aktu prasībām.